Szkolenie reklama dla sklepów internetowych i e-commerce

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z serii e-firma: Reklama dla e-commerce


Szkolenie odbywa się w centrum Warszawy (dobry dojazd z dworca głównego PKP)

Terminy: 22.05 w godzinach 9 - 17
Maksymalnie 10 osobowe grupy

Cena szkolenia: 1400 zł netto/os
TERAZ tylko 990 zł netto Promocja do 24.04.2015
1190 zł netto od 25.04.2015 do 1.05.2015

Przy zgłoszeniu 2 osób 30% rabatu na kolejną osobę
Przy większych grupach ceny do negocjacji.
formularz zgłoszeniowy: 22.05.2015

liczba zgłoszeń:
22.05.2015*: 1/10

____________________
Szkolenia i konsultacje
rozsądne ceny
pomagamy firmom wykorzystać
internet dla rozwoju biznesu
porozmawiaj z nami:
info@sunsolutions.pl
602 347 145
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Z chęcią odpowiemy na wszystkie Państwa pytania związane ze szkoleniem, prosimy kontaktować się przez adres: info@szkoleniaIT.com lub numer telefonu 602 347 145.


Zapewniamy: materiały szkoleniowe, obiad, napoje, kawę i herbatę, ciasteczka, na życzenie wystawiamy zaświadczenie o odbyciu warsztatu. Dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe na dysku PenDrive 16 GB.

Trenerzy: Szkolenia prowadzone są zawsze przez trenera z wieloletnim doświadczeniem i praktyczną wiedzą zdobytą podczas prowadzenia projektów internetrowych.

Maciej Patla

E-commerce Manager z blisko 12 letnim doświadczeniem w pracy w obszarze marketingu oraz Internetu.

W ciągu tego okresu miał możliwość zdobywania wiedzy na stanowiskach menadżerskich w branży reklamowej, motoryzacyjnej oraz finansowej. Przez blisko 3 lata odpowiadał za marketing w projekcie Motointegrator.pl należącym do spółki Inter Cars. Wcześniej pracował m.in. dla Grupy Onet.pl, w której odpowiadał za obszar projektów specjalnych dla branży motoryzacyjnej, a także dla Agory S.A.

Do tej pory zrealizował kilkadziesiąt projektów internetowych. Największym projektem był wspomniany Motointegrator, który w ciągu roku stał się największą platformą e-commerce motoryzacyjną w Polsce. Za ten sukces, w 2012 r., był nominowany do nagrody Dyrektora Marketingu Roku w kategorii Innowacje.

Lubi dzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą, dlatego jest częstym prelegentem na konferencjach branżowych, jak choćby: E-commerce Standard, czy też E-commerce Summit. Ponadto prowadzi szereg szkoleń branżowych.
trener e-commerce


Opis szkolenia:
Szacuje się, że na świecie w 2016 przychody tego kanału przejmą 20% w obrocie sprzedaży detalicznej. E-commerce to jeden z najdynamiczniejszych obszarów Polskiej gospodarki. Podążając za globalnym trendem Polacy coraz więcej kupują w sieci. Trend ten nie dotyczy już tylko książek czy produktów IT ale również Polacy kupują coraz chętniej żywność, ubrania, obuwie, leki, duże AGR, wyposażenie mieszkań. Powoduje to wzrost popytu ale również wzrost liczby sklepów i zwiększa konkurencję. Więc jak prowadzić efektywną sprzedaż online i być zawsze o krok przed innymi...

W trakcie szkolenia poznają Państwo od początku w jaki sposób określić popyt, jak wybrać platformę i jak ją optymalizować, co jest ważne w procesie zakupowym online, jakie działania reklamowe są efektywne oraz wiele praktycznych porad: czy kolory przycisków są ważne, jak powinny być rozmieszczone elementy graficzne żeby użytkownicy intuicyjnie poruszali się po sklepie.


Program:
  1. E-commerce w Polsce – zarys funkcjonowania, dane statystyczne, potencjał rynkowy, liderzy poszczególnych kategorii

  2. Jak i gdzie kupują Polacy w sieci – analiza najważniejszych graczy na rynku/sklepów www

  3. Prowadzenie e-sklepu krok po kroku
    • Analiza potencjału rynku
    • Analiza konkurencji
    • Cel – mały/duży sklep
    • Platforma sklepowa – którą wybrać i jak zbudować własny sklep internetowy
    • Zawartość sklepu: tworzenie zdjęć, opisów,
    • Użyteczność – Usability – czyli 3 kroki do sprzedaży
    • Mechanizmy płatności, logistyka, magazyn, dropshopping
    • Aspekty formalno-prawne sklepu internetowego
    • Koszty założenia oraz prowadzenia sklepu internetowego
    • Narzędzie potrzebne do dokładnej analizy sklepu

  4. Marketing sklepu
    • Kanały marketingowe
    • Platformy aukcyjne/sprzedażowe
    • Tworzenie landing page
    • Badanie trendów rynku, konkurencji oraz zachowań konsumenckich
    • Budowanie lojalności, subskrybcje, testowe produkty,
    • Social media i marketing szeptany oraz PR w aspekcie sprzedażowym
    • Content marketing oraz budowanie wizerunku firmy
    • E-mail marketing / newslettery
    • Pozycjonowanie i optymalizacja: SEO
    • Google Analytics
    • Jakich wybrać partnerów do współpracy – czym się kierować (agencje, domy mediowe)
    • Budowanie brandu – czyli jak walczyć z konkurencją

  5. Zarządzania sklepem
    • Koszyk i konwersja
    • Opinie o produktach/sklepie
    • Obsługa klienta
    • Reklamacja/zwroty towaru

  6. Case study

Szczegółowe informacje:
e-mail: info@szkoleniaIT.com


*/organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z tygodniowym wyprzedzeniem jeśli nie zgłosi się minimalna liczba chętnych (6 osób)