Szkolenie Reklama Internetowa - efektywne narzędzia

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z serii e-firma Marketing Internetowy pod tytułem:
"Reklama Internetowa - Efektywne Narzędzia"


Do końca czerwca cena promocyjna 3000 zł netto za grupę.
(Cena promocyjna obejmuje szkolenie na terenie Warszawy, na poziomie podstawowym dla grupy do 5 osób, w sali szkoleniowej klienta, przy pozostałych szkoleniach doliczamy wydatki związane z dodatkowymi kosztami)

W przygotowaniu szkolenie otwarte z reklamy internetowej w czerwcu w Warszawie.

szkolenie trendy emarketingu Szczegółowe informacje:
e-mail: info@sunsolutions.pl
tel: 602 347 145
Szkolenie trwa 8 godzin (w godzinach 9:00-17:00)

Zapewniamy: materiały szkoleniowe papierowe oraz w wersji elektronicznej, na życzenie wystawiamy zaświadczenie o odbyciu warsztatu oraz za dopłątą lunch, napoje, kawę i herbatę, ciasteczka.

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu lub PR którzy planują rozpoczęcie działań reklamowych w internecie lub poprawić efektywność prowadzonych działań.

W trakcie szkolenia przedstawione zostaną informacje i zasady, które pomogą w przygotowaniu kampanii, zaplanowaniu i przeprowadzeniu kampanii.
Dodatkowym benefitem dla uczestników szkolenia są wskazówki dotyczące realizacji oraz zakupu reklamy które pomogą efektywnie gospodarować budżetem. Przekazana wiedza pomoże uniknąć podstawowych pułapek i najczęściej popełnianych błędów.

Trenerzy: szkolenia prowadzą trenerzy - praktycy wszyscy mający doświadczenie na rynku interaktywnym

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Internet dziś i jutro

* Konsument, użytkownik, prosument
* Web 1.0 i Web 2.0
* Jak postrzegać Internet, technologia
* Internet na tle innych mediów (zalety, wady)
* Konsumpcja mediów i profil internauty

2. Witryna internetowa – podstawa e-marketing'u

* Rodzaje serwisów internetowych
* Podstawowe zasady dobrego serwisu internetowego
* Funkcjonalności serwisów
* Kluczowe czynniki sukcesu: treść, nawigacja, projekt graficzny, mechanizmy i moduły
* RSS – zastosowanie kanałów

3. Reklama internetowa

* Podstawy: unikalny użytkownik, emisja, adserwer
* Rodzaje i formy reklamy internetowej
* Możliwości targetowania
* Metody pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie odsłony, zasięg, częstotliwość, kliknięcia, unikalne kliknięcia, wskaźniki CPM, CPT, CPC, CTR, AR, CPA
* Zasady planowanie kampanii
* Wskazówki

4. Badania marketingowe w sieci

* Internet na tle innych mediów i profil użytkowników sieci,
* Podstawowe wskaźniki, ru, średni czas, czas na odsłonę, dopasowanie użytkowników w grupie docelowej, affinity index, współoglądalność
* Badanie Megapanel – obowiązujący standard na rynku
* Badania internetowe na zamówienie

5. Podsumowanie – Popularne narzędzia komunikacji i trendy

* Mailing, reklama display, adwords, programy afiliacyjne, blogi, fora dyskusyjne,
* Facebook, fan i budowanie społeczności
* Co to jest mobile marketing
* Użytkownik mobile, możliwości promocji

6. Rynek reklamy – jak zaplanować efektywną promocję

* Reklama internetowa na świecie i w Polsce
* Rynek interaktywny w Polsce
* Jak napisać Brief?
* Zasady pracy z wydawcami i agencjami
* Jak uniknąć niepotrzebnych kosztów 7. Ćwiczenia i zadania praktyczne
* Jak napisac dobry brief
* Ćwiczenia z planowania i realizacji kampanii reklamowej w internecie

Zajęcia odbywaja się w godzinach 9.00 - 17.00

Szkolenie przeznaczone jest dla:

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu oraz kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za obszar e-commerce

Szczegółowe informacje:
e-mail: info@sunsolutions.pl