E-marketing: Lojalność, audyt, efektywność

Serdecznie zapraszamy na kolejne szkolenie z cyklu E-firma
pod tytułem
E-marketing cz.II, Lojalność, audyt, efektywność
odbywające się - 3 kwietnia
w Warszawie w budynku Intraco.


Budynek Intraco, przy ulicy Stawki 2
Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00

Zapewniemy: materiały szkoleniowe, obiad, napoje, kawę i herbatę, ciasteczka, certyfikaty.
Małe grupy!



Dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe na dysku PenDrive.

Warsztat jest przeznaczony dla marketerów, PR'owców oraz specjalistów oraz osób zarządzających projektamiprojektami internetowymi.
Jest to rozwinięcie szkolenia E-marketing, TRENDY.


Program szkolenia obejmuje nastepujące zagadnienia:

1. Search engine marketing
– czyli wszystko co musisz wiedzieć o marketingu za pomocą wyszukiwarek:

a. Płatna obecność w wyszukiwarkach
b. Optymalizacja serwisu www pod kątem wyszukiwarek
c. Obecność marki w innych miejscach w sieci

2. Realizacja audytu e-marketingowego
– czyli skad wiedziec ze trzeba ulepszyc swoja obecność on-line i w jakim kierunku rozwijać serwis

3. Badanie efektywności działań e-marketingowych on-line w tym reklamy internetowej
– obliczanie podstawowych wskaźników e-markeitngu w tym:

a. CTR, CPA, CPC
b. Wskaźnik lepkości i śliskości serwisu internetowego
c. Wskaźnik skupienia
d. Wskaźnik świeżości serwisu internetowego

4. Prawne aspekty e-marketingu
- GIODO, regulaminy, polityka prywatności,

5. Bazy danych i ich znaczenie w e-marketingu
– przykłady budowy baz danych

6. Jak budować lojalność w Internecie
– elementy lojalnościowe na stronie www oraz uczestnictwo w Programach lojalnościowych. Modele programów lojalnościowych w sieci.

7. Biznesowe wykorzystanie blogów
– zarządzanie blogiem firmowym, przykłady oraz case studies wykorzystania blogów w e-marketingu


Zajęcia odbywaja się w godzinach 9.00 - 17.00

Szkolenie przeznaczone jest dla:

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu oraz kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za obszar e-commerce

Szkolenia prowadzone będą w 15 osbowych grupach, co pozwoli na indywidualne podejście wykładowców do słuchaczy gwarantując nabycie przedmiotowej wiedzy i praktycznych umiejętności.

Szczegółowe informacje:
e-mail: info@sunsolutions.pl

Wypełnij formularz zgłoszeniowy już dziś i wyślij faxem lub pocztą!

Trener:
dr Grzegorz Mazurek
- Niezależny konsultant i trener w obszarach e-marketingu, internetPR oraz zastosowania nowoczesnych technologii w biznesie. Od 2000 roku związany z branżą internetową. Podczas pracy w K2 Internet S.A. – wiodącej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy. Przed dołączeniem do K2, współtworzył bankowość internetową Kredyt Banku S.A., zajmując się również e-marketingiem.

Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych w Polsce, tj. Marketing w Praktyce, Brief, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media, a także szereg prezentacji na konferencjach międzynarodowych.

Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu gdzie prowadzi zajęcia m.in. na studiach MBA. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.