Szkolenie internetowy marketing TRENDY, Warszawa

Marketing internetowy - serdecznie zapraszamy na warsztaty prowadzone przez praktyków z serii e-firma pod tytułem "E-marketing TRENDY"


Szkolenie odbywa się w centrum Warszawy
(dobry dojazd z dworca głównego PKP)


Cena szkolenia: 1 400 zł netto/os
lub w przypadku grup od 2000 zł netto
Cena za szkolenie zamknięte dla grupy zależy od poziomu uczestników i dokładnego planu szkolenia (do ustalenia)



____________________
Szkolenia i konsultacje
napisz do nas:
info@sunsolutions.pl
602 347 145
Szkoliliśmy wielu
marketerów
ze znanych firm.

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Z chęcią odpowiemy na wszystkie Państwa pytania związane ze szkoleniem, prosimy kontaktować się przez adres: info@sunsolutions.pl lub numer telefonu 602 347 145.

Zapewniamy: materiały szkoleniowe, napoje, kawę i herbatę, ciasteczka, na życzenie wystawiamy zaświadczenie o odbyciu warsztatu. Dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe na dysku PenDrive 16 GB.

Trenerzy: Szkolenia prowadzone są zawsze przez trenera z wieloletnim doświadczeniem i praktyczną wiedzą zdobytą podczas prowadzenia projektów internetrowych.

Maciej Majkusiak

Absolwent studiów magisterskich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskego, Podyplomowych studiów Komunikacji PR na SGH, a obecnie doktorant Uniwersytetu Warszawskiego, organizator szkoleń i trener. Przebył wiele kursów i szkoleń z zakresu marketingu i PR.

Specjalizuje się w rozwiązaniach w zakresie promocji i reklamy internetowej. Realizował kampanie dla takich klientów jak Castrol, Orlen, Nestle, BP, Reckitt Benckiser.
Jako trener ukończył Mazowiecką Szkołę Trenerów Brainstorm. Doświadczenie zdobywał w firmach związanych z rynkiem internetowym takich jak: Internetowy Dom Mediowy net S.A., portal Onet.pl S.A., Media Impact Polska (Ringier Axel Springer Polska), agencja reklamowa HiGrupa, mBank.

reklama internetowa trener

View Maciej Majkusiak's profile on LinkedIn


Opis szkolenia:
W dzisiejszej rzeczywistości sukces firmy nie zależy od wielkości budżetu reklamowego. Często niewielkie firmy bez funduszy na reklamę potrafią skutecznie zainteresować konsumentów swoją ofertą, wartościami, swoim podejściem do biznesu. Dziś mówimy, że dla konsumentów najważniejsze jest zaangażowanie oraz współuczestnictwo, mówimy o kontent marketingu, marketingu wartości oraz o społeczeństwie twórców.

W trakcie szkolenia poznają Państwo narzędzia jakie wykorzystuje się przy komunikacji online w kontekście najnowszych trendów marketingowych oraz zmian w zachowaniach konsumentów.

Zanim rozpoczną Państwo działania on-line warto posiąść wiedzę jak poruszać się na rynku usług interaktywnych czyli gdzie, od kogo i w jakim modelu kupować usługi żeby zainwestować budżet efektywnie.



1. Internet dziś i jutro

* Internet na tle innych mediów (zalety, wady)
* Kim jest współczesny internauta, użytkownik 2.0, prosument
* Konsumpcja mediów i profil internauty

2. Reklama internetowa

* Pojęcia: unikalny użytkownik, emisja, adserwer, Affinity Indeks, współoglądalność, dopasowanie, zasięg
* Rodzaje i formy reklamy internetowej
* Możliwości targetowania
* Metody pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie (odsłony, zasięg, częstotliwość, kliknięcia, unikalne kliknięcia), wskaźniki CPM, CPT, CPC, CTR, AR, CPA
* Zasady oraz wskazówki planowania kampanii on-line

3. Badania marketingowe w sieci

* Internet na tle innych mediów,
* Podstawowe wskaźniki (real users, czas odsłony, dopasowanie użytkowników w grupie docelowej, affinity index, współoglądalność i inne)
* Narzędzia badawcze (m.in. Eyetracking, Net Track)
* Badanie Megapanel – obowiązujący standard na rynku
* Badania internetowe na zamówienie

4. Narzędzia komunikacji i social media

* Mailing, reklama display, adwords, programy afiliacyjne, blogi, fora dyskusyjne
* RSS – zastosowanie kanałów
* Facebook i budowanie społeczności
* Znaczenie i praktyczne sposoby wykorzystania wirtualnych społeczności dla biznesu

5. Jak zaplanować efektywną promocję

* Reklama internetowa na świecie i w Polsce
* Rynek interaktywny w Polsce
* Zasady pracy z wydawcami, agencjami i domami mediowymi
* Jak uniknąć niepotrzebnych kosztów

6. Ćwiczenia praktyczne

* Jak napisać dobry brief
* Ćwiczenia z planowania kampanii reklamowej w internecie
* Ćwiczenia z obliczania wskaźników efektywności

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu, kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za obszar e-commerce

Szczegółowe informacje:
e-mail: info@sunsolutions.pl




Średnie wyniki ankiet po szkoleniach E- Marketing.

Dziękujemy za odesłanie ankiet oceniających szkolenia. Poniżej prezentujemy średnie wyniki ocen (od 1 do 6) głównych 5 pytań.

Lp. pytanie średnia ocena uczestników skala 1-6
1 Proszę ocenić ogólne wrażenie szkolenia 5,6 pkt
2 Proszę ocenić sposób prowadzenia zajęć 5,4 pkt
3 Proszę ocenić materiały szkoleniowe 5,2 pkt
4 Proszę ocenić współpracę przed i na szkoleniu z Sun Solutions 5,2 pkt
5 Proszę ocenić dobór miejsca szkolenia 5,6 pkt

Dziękujemy za wysokie oceny przeprowadzonego szkolenia.

Nadal będziemy starać się aby szkolenia organizowane przez nas były na najwyższym poziomie oraz obiecujemy wykorzystywać Państwa sugestie zawarte w ankiecie.

*/organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z tygodniowym wyprzedzeniem jeśli nie zgłosi się minimalna liczba chętnych (6 osób)