szkolenie "E-marketing, Planowanie kampanii"
Zapraszamy na nowo opracowane szkolenie z serii e-firma: Marketing Internetowy pod tytułem "E-marketing Planowanie"Pierwsze szkolenia odbędą się w Łodzi oraz Toruniu Toruń: 28.11 Łódź: 01.12 Cena szkolenia: 1400 zł netto/os TERAZ promocja: do 14.11 cena 890 zł do 21.11 cena 1190 zł Przy zgłoszeniu 2 osób 30% rabatu na kolejną osobę! Przy większych grupach ceny do negocjacji. |
pobierz formularz zgłoszeniowy Łódź Toruń liczba zgłoszeń: Łódź 1/10 Toruń 2/10 ____________________ Szkolenia wewnętrzne już od 3900 zł netto dowiedz się jak wykorzystać internet dla swojego biznesu zapytaj o ofertę: info@sunsolutions.pl teraz 5h konsultacji gratis ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ |
Z chęcią odpowiemy na wszystkie Państwa pytania związane ze szkoleniem prosimy pisać na adres: info@sunsolutions.pl
Zapewniamy: materiały szkoleniowe, obiad, napoje, kawę i herbatę, ciasteczka, na życzenie wystawiamy zaświadczenie o odbyciu warsztatu.
Małe, maksymalnie 10 osobowe grupy
Dla wszystkich uczestników materiały szkoleniowe na dysku PenDrive
Cel: Szkolenie ma pokazać w jaki sposób zaplanować efektywną kampanię internetową. Podczas zajęć pokazujemy i omawiamy konkretne przykłady kampanii. Poruszymy tematy gdzie kupić kampanię oraz powierzchnię reklamową, udzielimy wskazówek w jaki sposób negocjować warunki kampanii on-line.
1. Kampania reklamowa w mediach
Cele kampanii reklamowej (kampania wizerunkowa, sprzedażowa, wprowadzająca, podtrzymująca)Podstawowe wskaźniki realizacji celów – Grupa docelowa (TG – do kogo kierować komunikat), zasięg (REACH – do jakiej ilości osób kierować komunikat), częstotliwość (Frequency – ile razy komunikat powtórzyć by został zapamiętany), siła kampanii (GRP – jak silna musi być kampania by przebić się przez konkurencje)
2. Media – kanały komunikacji reklamowej (prasa, radio, TV, Internet)
Krótka historia mediów i jej wpływ na efektywność komunikacji reklamowejEfektywność i cechy komunikacji reklamowej w zależności od używanego kanału (prasa, radio, TV, Internet) – Internet na tle innych mediów (zalety i wady)
Mediamix – kampanie reklamowe z wykorzystaniem różnych mediów jednocześnie
Rynek online w Polsce – najwięksi gracze
Kim jest współczesny internauta – użytkownik 2.0, Prosument
3. Podstawowe formaty/narzędzia reklamowe i ich efektywność
Stałe – np. box śródtekstowy, sponsoring itp.Odsłonowe (Display) – np. billboard, half page
Reach media
Mailing
Programy afiliacyjne
Fora
RSS
4. Pojęcia kampanii reklamowej online
UU (Unikalny Użytkownik)/RU (Realny Użytkownik), PV – odsłona, Pliki Cookie, Dwell Timie, Adserver5. Modele zakupowe kampanii online (Adserwer)
CPM i flatfee – kampanie odsłonowe i stałeKampanie efektywnościowe (CPA, CPC, CPSC)
Kampanie targetowane (demograficzne, geotargetowanie, behawioralne)
Kampanie czasowe
Model RTB
Podstawowe wskaźniki efektywności kampanii online
CTR
CPA, CPC, SPSC
6. Kanały komunikacji online
Społeczności (Facebook, blogi, snapchat, instagram, pineterst itp.) znaczenie, budowanie i praktyczne wykorzystanie dla biznesuMobile (kampanie na urządzeniach mobilnych – telefony komórkowe, tablety)
Video (kampanie w formie video, na serwisach video, np. YouTube, VOD itp.)
SEM/SEO (kampanie w wyszukiwarce Google)
Kanały RSS
7. Badania online
Typy badań – jakościowe, ilościoweCo możemy badać – kampanie, świadomość reklamy, produktu, brandu, wizerunek, zmianę, zakup itp. – badania na zamówienie
Rynek firm badawczych
Narzędzia badawcze online
Megapanel – obowiązujący standard rynku. Podstawowe wskaźniki: RU, PV, średni czas n użytkownika, czas na odsłonę, dopasowanie użytkowników w grupie docelowej, affinity index, współoglądalność
Net Track,
EyeTracking
Google Analytics
Badania na zamówienie
Monitoring efektywności kampanii online w czasie rzeczywistym
8. Planowanie kampanii reklamowej online
Rynek online w Polsce (z czego korzystać)Dobry brief – połową sukcesu (jak napisać dobry brief i jak egzekwować jego założenia)
Jak uniknąć niepotrzebnych kosztów
Zasady pracy z agencjami i wydawcami
Ćwiczenie - jak napisać dobry brief
Ćwiczenie – zaplanuj kampanie online
Ćwiczenie – oblicz wskaźniki efektywności
9. Trendy w komunikacji reklamowej online
storytelling, frank advertising, real time marketing, slow mercial, branded contentFOMO, SOLOMO, HDGeneration, FOLO, NFC, Phubbing
Inspiracje – casy nagrodzonych kampanii online
Szkolenie przeznaczone jest dla:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu, kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za obszar e-commerce
Szkolenia prowadzone będą w niewielkich grupach, co pozwoli na indywidualne podejście wykładowców do słuchaczy gwarantując nabycie przedmiotowej wiedzy i praktycznych umiejętności.
Szczegółowe informacje:
e-mail: info@sunsolutions.pl
Trenerzy:
Odpowiadając na liczne sugestie uczestników szkoleń prowadzenie szkoleń powierzyliśmy trenerom - praktykom. Są to osoby z rynku interaktywnego które na co dzień pracują przy projektach internetowych.
Hanna Wójcicka Grudowska
Wieloletni praktyk rynku mediowego. 20 lat doświadczenia zawodowego związanego z marketingiem w mediach a w ostatnich latach (5) z marketingiem internetowym. Praca w korporacjach medialnych – największych graczach tego rynku, po różnych stronach biznesu. Agencje reklamowe, domy mediowe (Publicis, ZenithOptimedia) i media (Wydawnictwo Edipresse – wydawca takich pism jak Viva, Przyjaciółka, Viva, Gala itp., Grupa ITI tj. TVN i Onet, TVP).
Na managerskich stanowiskach pracowała dla największych klientów, zajmowała się strategią, planowaniem, realizowaniem i ewaluowaniem działań marketingowych. Jest także doradcą, szkoleniowcem i wykładowcą na wyższych uczelniach (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Collegium Civitas) tematów marketingu w mediach. Coach indywidualny, grupowy, zespołowy.
Prywatnie pasjonat marketingu, żona i matka dwóch córek.
Maciej Majkusiak
Absolwent studiów magisterskich Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskego, Podyplomowych studiów Komunikacji PR na SGH.
Przebył wiele kursów i szkoleń z zakresu marketingu i PR, pracował między innymi w Internetowym Domu Mediowym Net SA oraz Grupie Onet.pl S.A. Specjalizuje się w rozwiązaniach niestandardowych w zakresie promocji i reklamy, realizował kampanie dla takich klientów jak Castrol, Orlen, Nestle, BP, Reckitt Benckiser.
Jako trener ukończył Mazowiecką Szkołę Trenerów Brainstorm, organizator i współprowadzący szkoleń z zakresu e-marketingu.
Średnie wyniki ankiet po szkoleniach E- Marketing.
Dziękujemy za odesłanie ankiet oceniających szkolenia. Poniżej prezentujemy średnie wyniki ocen (od 1 do 6) głównych 5 pytań.
Lp. | pytanie | średnia ocena uczestników skala 1-6 |
1 | Proszę ocenić ogólne wrażenie szkolenia | 5,6 pkt |
2 | Proszę ocenić sposób prowadzenia zajęć | 5,4 pkt |
3 | Proszę ocenić materiały szkoleniowe | 5,2 pkt |
4 | Proszę ocenić współpracę przed i na szkoleniu z Sun Solutions | 5,2 pkt |
5 | Proszę ocenić dobór miejsca szkolenia | 5,6 pkt |
Dziękujemy za wysokie oceny przeprowadzonego szkolenia.
Nadal będziemy starać się aby szkolenia organizowane przez nas były na najwyższym poziomie oraz obiecujemy wykorzystywać Państwa sugestie zawarte w ankiecie.